bdk-adil™

.: Its All About Tech And Daily Life :.

Penat Giler!!

Due hari yg memenatkan...
dari pg sampai petang...
start dari kol 9 pagi hingga 5 petang...
malam plak ade kelas...
kol 9.15 malam...
esok nyer kene antar lab report ngan assignment...
nak antar mase, aku sendiri pon x tahu...
x antar, x leh markah...
silap2 bley kene repeat...
wah!! tension2...
ptg khamis ni plak ade pot luck...
pas abih taklimat final projek...
malam nih kene wat skit lagi lab report...
dah siap dah 2...
tggal satu jer lg...
tp aku x tahu yg mane satu...
sbb aku wat 3 lab jer...
tp, kate ade 4...
mane pegi ilang yg satu lg pon aku x tahu...
pelik2...
padahal aku gi blake lab...
x tidor la aku malam nih...
arghh!!
dah la carry mark makenik rendah giler!!
aku x nak repeat skali lg!!
tension2!!

0 comments:

Post a Comment