bdk-adil™

.: Its All About Tech And Daily Life :.

Final Exam...

Syukur alhamdulillah...
hanye tinggal lg satu kertas jer lagi...
pas tu, i'm FREE!!!
ahahahahahahahahahaa!!
tp free2 la jugak...
kene prepare untuk proposal final projek la plak...
masalah2!!
dlm suke2 ade jugak duke nyer...
mmg masalah sungguh...
x pikir x leh jugak...
nak pikir, srabut kpale otak aku nih...
hanye perlukan beberape markah jer lg...
nak wat dier x bg...
nak wat camne...
trime je lah...
nak kate betol, salah aku jugak...
tp ape2 pon,
doa je lah...
arap2 terbuke pintu hati nyer tuk bagi aku kesempatan
wat balik yg aku x wat dulu...
kalau x bg jugak,
x tahu lah ape nak jd lepas nih...
mmg beserabut giler kpale otak aku skrang nih...
lg serabut dari Albert Einstein..
ahahahahahaaa...
cam2 mane pon aku nak jugak wat
ape yg aku x wat dulu tuh...
aku akan usuhe slagi mampu...
slagi dier masih ade di sane...
x bg, aku pakse jugak sruh dier bg jugak...
aku nak jugak cam2 mane pon!!
by hook or by crook,
aku nak jugak!!

0 comments:

Post a Comment