bdk-adil™

.: Its All About Tech And Daily Life :.

Farewell Export Terminal...

         Hari ni merupakan hari terakhir latihan industri di Petronas Gas Export Terminal... Banyak pengalaman yang aku perolehi dan banyak juga benda-benda baru aku pelajari... Terima kasih kepada supervisor aku Encik Mohamad Shakirin Instrument section executive engineer dan technician Instrument Helmi, Pok Din dan Rohaimi... Tidak lupa juga kepada bekas technician instrument Asri, Electrical section ; haji mat, haji razali, raziman, haji tauran, Mekanikal section; ujang, pudin, anuar tawang, ayoh lin, zack, azlan planner engineer; syarifah dan   maintenance panel kamarulzaman...  Tidak lupa juga kepada semua staff-staff ET; PAGS; kak sal, zura, nurul, HSE, ET Operation; top, mat din, affiq, mat yie, tuan razi, zemeer, maras, dan ramai lagi operation crew dan Polis Bantuan ET... 
          Tanpa mereka semua saya tidak akan dapat sampai sehingga tahap ini... Terima banyak-banyak... Jikalau diri ini ade tersilap kata, terkasar bahasa mohon dimaafkan... Semua yang baik datang daripada Allah s.w.t dan apa yang buruk itu datang dari diri ini... Harap semua ilmu yang telah tua puan curahkan dapat dihalalkan... Serta halalkan makan dan minum saya sepanjang berada disana... Saya tidak akan melupakan kalian sumua dan pasti akan berjumpa suatu hari nanti... Kalau ada kekosongan, jangan segan-segan untuk memanggil diri ini...
        
 Antara gambar-gambar semasa Teambuilding di Summerset Rompin

 Team U Mata Jauh

 Team Tangga Batu

 Team TMD (Tua, Muda, Dewasa)

Team Super Bokbong


Terima Kasih!!! Sayonara!!!

0 comments:

Post a Comment